28 Mart 2013

HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE


Tarifini ablamın eltisi Reyhan abladan aldığımız harika bir kurabiye.. Seneler once farkli bir tarif ile yapardik , ancak bu kurabiyenin lezzeti cok guzel.... Mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum....

MALZEMELER:

250 gr. tereyağ (oda ısısında)
2 çay bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı hindistan cevizi
1 adet yumurta sarısı
1 paket kabartma tozu
un

ÜZERİ İÇİN:

1 adet yumurta beyazı
hindistan cevizi

YAPILIŞI:

     Hamuru için malzemeler karıştırılıp, kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edilir. Hamurdan küçük parçalar alınıp , yuvarlayarak önce yumurta beyazına sonra hindistan cevizine bulayıp yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilerek altı ve uzeri kızarana kadar pişirilir...

AFİYET OLSUN

7 yorum :

  1. Canım bayılırım hindistan cevizli lezzetlere ellerine sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. kıyır kıyır nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Yıllar evvel bol bol yapardım bu kurabiyeden..Çokta güzel olur..

    YanıtlaSil
  4. Canim eline saglik olsun ş Bizim evde en cok sevilen lezzettir hele kizim bayilir
    Aldim canim kizim icin şş
    Yerine Sevgimi biraktim opdum cook

    YanıtlaSil
  5. Hindistan cevizli kurabiye nasıl severim, ben zaten hindistan cevizini çok severim. Ellerine sağlık Şehrinazcım..

    YanıtlaSil
  6. Hem kolay hem leziz. Ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
  7. kurabiyeleriniz çok lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...